XSluiten
Profiteer MEER met onze exclusieve Ledentarieven.
Log in of word nu lid!
LARGE BACKGROUND IMAGE
art'otels

Boek hotelverblijven op artotels.com
en krijg de beste tarieven en meer voordelen!

Een kamer zoeken 
art'otels beste online tarieven gegarandeerd

art'otels beste online tarieven gegarandeerd

Hebt u een lager tarief gevonden? We’bieden u de kamer tegen dit tarief en geven u een extra korting van 25% op uw verblijf.

Zo gaat het in z'n werk:

U dient te hebben gereserveerd via een officiële merkwebsite1 en uw claim dient door ons klantenserviceteam te worden gecontroleerd.

De Beste-tariefgarantie is niet van toepassing op de volgende tarieftypes:

  • bepaalde kortingstarieven voor leden van speciale programma's of associaties (d.w.z. AAA, senioren, overheidsmedewerkers, personeel en leden van loyaliteitsprogramma's);
  • speciale ‘exclusieve aanbiedingen’ of ‘online vouchers’ en aanbiedingen via e-mail die niet zijn bestemd voor het algemene publiek;
  • tarieven die niet openbaar beschikbaar zijn, zoals onderhandelde groeps- of bedrijfstarieven, inclusief tarieven voor groepsleden die langer willen blijven;
  • tarieven voor arrangementen waarbij behalve de kamer ook onderdelen zoals parkeren, reizen, een huurauto, amusement of maaltijden (met uitzondering van ontbijt) zijn inbegrepen;
  • tarieven op onduidelijke of veilingsites waar het hotelmerk, het specifieke hotel, de locatie van het hotel of de prijs van de hotel niet bekend is voor de boeking is afgerond; voorbeelden van dit soort sites zijn onder andere, maar zijn niet beperkt tot, Priceline en Hotwire;
  • alle andere niet-gepubliceerde of privétarieven of website waarvoor ingelogd moet worden.

Vergelijkingstarieven:

het vergelijkingstarief moet zijn gevonden op een andere website dan de merkwebsites, een website waarop het algemene publiek kan boeken. U dient dit tarief binnen 24 uur na het reserveren van uw hotelkamer op een van onze merkwebsites, en ten minste 48 uur voor middernacht (lokale tijd) van de aankomstdag bij het hotel, te hebben gevonden.

Het vergelijkingstarief moet gelden voor hetzelfde hotel, dezelfde reserveringsdatum(s), hetzelfde kamertype (dat wil zeggen met dezelfde oppervlakte en voorzieningen), hetzelfde aantal gasten, dezelfde valuta als vermeld op de bevestigingsmail van de merkwebsite en dezelfde beleidslijnen en beperkingen voor betalingen en restituties moeten van toepassing zijn.

Het vergelijkingstarief moet nog beschikbaar zijn op het moment dat de klantenservice de claim controleert.

De tarieven zullen worden vergeleken zonder rekening te houden met belastingen, tips of alle andere kosten in verband met de kamerprijs. Indien echter het tarief op de merkwebsite inclusief belastingen is, zullen we controleren dat de totale kosten van uw vergelijkingstarief lager zijn zodat de prijzen op een relatieve basis vergeleken worden. Tariefverschillen die uitsluitend toegeschreven worden aan afrondingen, fluctuaties en/of verschillen in wisselkoersen zijn uitgesloten van de Beste-tariefgarantie. De claims worden afgewezen wanneer het verschil tussen het vergelijkingstarief en het tarief op de merkwebsite minder dan USD 1, EUR 1, GBP 1, of het equivalent in de lokale valuta van het hotel, bedraagt.

Wanneer een claim een verblijf van meerdere opeenvolgende nachten inhoudt, zullen de tarieven worden bekeken op basis van het gemiddelde van het gehele verblijf (het totaal van opeenvolgende overnachtingen van dezelfde gast of gasten in hetzelfde hotel, ongeacht het aantal keren in- of uitchecken of aparte reserveringen). Vergelijkstarieven die slechts gelden voor een deel van de reservering worden niet gehonoreerd.

Een claim indienen:

Als uw reservering aan de criteria voldoet, dien dan een claim in met het online formulier.

De klantenservice controleert of het tarief voldoet aan de algemene voorwaarden van de Beste-tariefgarantie en neemt via e-mail contact met u op. Na bevestiging zullen we het lagere tarief toepassen en geven we u op dat tarief nog een extra korting van 25%. Bij boekingen die vooraf betaald zijn, zal het verschil door het hotel worden teruggestort op de toepasselijke creditcard. U kunt slechts één claim per verblijf indienen.

Als u een nieuw reserveringsbevestigingsnummer ontvangt voor het nieuwe tarief, dient u dit bij het inchecken in het hotel te overhandigen.

De Beste-tariefgarantie komt te vervallen wanneer dit verboden is bij wet.

We behouden ons het recht voor op ieder gewenst moment, zonder kennisgeving vooraf, de Beste-tariefgarantie te wijzigen of te beëindigen. Alleen wij bepalen de geldigheid van een claim, of een tarief geldt als vergelijkstarief, en/of een claim voldoet aan de algemene voorwaarden die hierbij vermeld worden. Ieder geschil dat naar voren komt uit of in relatie tot de Beste-tariefgarantie zal individueel worden afgehandeld en zonder collectieve vordering en afhankelijk van de voorwaarden van de gebruiksovereenkomst van de toepasselijke merkwebsite die gebruikt is voor de boeking. Als het vergelijkingstarief is gereserveerd via een website die niet tot ons merk behoort, zijn we niet verantwoordelijk voor eventuele toeslagen en andere kosten die als gevolg van een annulering van een reservering opgelopen worden.

1Officiële “Merkwebsites” zijn: clubcarlson.com, www.quorvuscollection.com, radissonblu.com, radissonblu-edwardian.com, radisson.com, radissonred.com, parkplaza.com, artotels.com,parkinn.com, countryinns.com.